Handelsbetingelser

E-mail: gymbedde@hotmail.com
CVR: 10 20 04 31
Kontaktperson: Beth Thygesen - Tlf. 26 84 36 23

I denne shop kan der betales med:
Dankort og eDankort

Betalingsbetingelser
Alle priser er opgivet i DKK. Vi bruger sikkerhedsprotokollen SSL, som krypterer information mellem en Internet browser (kortindehaveren) og en Internet server (forretningen). Det betyder, at de oplysninger, du afgiver ved betaling med Dankort eller kreditkort, beskyttes under overførelsen fra din computer videre til os. Som krypteringsform ved elektronisk handel er SSL almindeligt udbredt og betragtes som en meget sikker løsning. Nets pålægger automatisk kreditkortgebyr.

Handelsbetingelser
Ved betaling med Dankort o.l. har du iflg. loven 14 dages fortrydelsesret fra betalingsdagen. Indbetalte beløb refunderes kun i særlige tilfælde, og kun efter aftale med formanden.

Tilmelding
Tilmelding fra sæsonstart. Efter først til mølle princippet. Hvis der ikke er plads på holdet, bliver gymnasten automatisk sat på venteliste, og der tages kontakt til den tilmeldte så snart, der bliver en plads ledig.

Betaling
For grundhold gælder det, at der betales for hele sæsonen på én gang i forbindelse med tilmelding. Beløbet dækker udover kontingent også forsikring og evt. indmeldelsesgebyr. Tilmeldes der først til nytår, betales dog kun halvt kontingent. For konkurrencehold gælder det, at der betales én eller to gange om året. Beløbet dækker udover kontingent også konkurrencegebyr, forsikring og evt. indmeldelsesgebyr. (Læs mere om konkurrencegebyr på hjemmesiden under Priser). Ved halvårlig betaling er det nøjagtig halvdelen af det samlede beløb, der betales hhv. ved sæsonstart og til nytår. Tilmeldes der først til nytår, betales dog kun halvt kontingent. Indbetalte beløb refunderes kun i særlige tilfælde, og kun efter aftale med formanden.

Hold nedlæggelse
Såfremt et hold undtagelsesvis ikke opnår tilstrækkelig tilslutning, forbeholder bestyrelsen sig ret til at nedlægge holdet og tilbagebetale kontingentet, forsikring og evt. indmeldelsesgebyr.

Ferier og aflysninger
GF Øbro følger Københavns kommunes skolers ferier og fridage. Herudover må vi desværre forvente aflysninger, når/hvis skolerne skal bruge salene, bl.a. ved valg, terminsprøver, fester etc. Der kompenseres ikke for disse aflysninger.

Gymnastikforeningen Øbro
Formand: Beth Thygesen